Trainingsdagen

Let op: In verband met de nieuwe maatregelen zijn de trainingstijden van verschillende groepen met ingang van 28 november tijdelijk aangepast. Zie onderaan deze pagina nieuwe, tijdelijke tijden en welke maatregelen momenteel van toepassing zijn om binnen te kunnen sporten.

SportonderdeelDoelgroepTrainingstijdenAccommodatie
Ouder-Kind GymKinderen van 1 – 3 jaar samen met ouderWoensdagochtend van 10.15- 11.00 uurBurg. Habeshal
Recreanten 1Kinderen t/m 8 jaarWoensdagmiddag van  17.30 – 18.30 uurBurg. Habeshal
Recreanten 2Kinderen vanaf 9 jaar en ouderWoensdagmiddag van   18.30 – 19.30 uurBurg. Habeshal
Selectie
(alle divisies)
KinderenDinsdagavond van
17.30 – 20.00 uur Donderdagavond van
18.00 – 20.00 uur
Burg. Habeshal
CallaneticsVolwassenen
(vanaf 18 jaar)
Donderdagavond
van 19.30 – 20.30 uur
Gildehuis Salt
Conditie Gym 55+Volwassenen
(vanaf 55 jaar)
Donderdagochtend
van 10.30 – 11.30 uur
Burg. Habeshal

De kijkles voor ouders van recreanten en selectie is op de 1e les van de maand. (i.v.m. de corona maatregelen is de mogelijkheid voor kijken komen te vervallen)

Maatregelen corona-virus en aangepaste trainingstijden

Vanaf zondag 28 november gelden er nieuwe maatregelen in verband met COVID-19. Amateursport (trainingen en wedstrijden) is tussen 17.00 en 05.00 uur niet meer toegestaan. Dit betekent dat wij ’s avonds na 17.00 uur geen gymles meer mogen geven. Dit is een landelijke maatregel waar wij ons ook aan moeten houden. De nieuwe maatregelen gelden in ieder geval tot 19 december. Dat betekent dat wij tot aan de kerstvakantie onze trainingstijden van enkele groepen zullen moeten aanpassen. Onze gewijzigde trainingstijden zullen zijn:

Dinsdag selectie: 15.00-17.00 uur
Donderdag selectie: 15.00-17.00 uur
Woensdag recreanten 1: 15.00-16.00 uur
Woensdag recreanten 2: 16.00-17.00 uur

In de praktijk zal een groep die tot 17.00 uur les heeft de zaal om 16.55 uur moeten verlaten. De maatregelen geven ons helaas geen ruimte om uit te lopen. Wij zullen de zaal om 17.00 uur moeten sluiten. De ouder/kind gym en 55+ groep zullen volgens de normale trainingstijden gewoon door kunnen gaan. Voor de callaneticsgroep is verplaatsen helaas niet haalbaar. Deze lessen zullen de komende 3 weken komen te vervallen.

Voor de meest recente informatie vindt u hieronder de link naar de site van de Rijksoverheid:

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij wensen iedereen veel sportplezier!