LIOS zoekt train(st)er / leid(st)er ouder en kind gymnastiek

25 oktober 2020

Sportvereniging LIOS is een gezellige vereniging in Lobith (gemeente Zevenaar) waar jong en oud de gym-sport kan beoefenen. Zo heeft LIOS naast diverse selectie- en recreanten turngroepen, ook een conditie gym 55+ en een callanatics groep. Voor de allerkleinsten, in de leeftijd van 1,5 tot 4 jaar, verzorgt LIOS ouder en kind gymnastiek.
Ouder en kind gymnastiek is bij ons voor kinderen vanaf het moment dat zij kunnen lopen. Spelenderwijs gymmen, klimmen en klauteren samen met papa, mama, opa of oma in een echte gymzaal.
Omdat onze huidige trainster stopt, zijn wij op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze train(st)er voor ouder en kind gymnastiek. Vooralsnog gaat het om 1 uur per week op woensdagmorgen.
Heb je affiniteit met kinderen in de leeftijd van 1-4, gymnastiek en bewegen? Dan ben jij wellicht onze nieuwe train(st)er!
Ben je geïnteresseerd, ontvang je graag aanvullende informatie of wil je wellicht eerst een keer komen kijken tijdens de les, dan nodigen wij je graag uit om een mail te sturen naar: info@sportvereniging-lios.nl ter attentie van Ine Geurts en Vincent Jägers.